Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją.

Dokumentem niezbędnym do przyjęcia i uwzględnienia reklamacji jest paragon, dokument zakupu lub faktura VAT dołączony do zakupionego produktu. W przypadku zgłoszenia reklamacji koszt przesyłki w jedną stronę pokrywa kupujący. W momencie uzasadnionej reklamacji koszt odesłania naprawionego lub wymienionego towaru ponosi sprzedawca.

Adres do składania reklamacji lub zwrotu:

Prestige Group Tadeusz Strójwąs
Ul. Kornela Makuszyńskiego 22a
31-752 Kraków

Pobierz wzór umowy odstąpienia

Niniejszy wzór oświadczenia odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, należy dołączyć do wysłanego towaru. Jest to wymóg wynikający z art. 3 ust. 1 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.